sobota, 12 lipca 2014

No to wracam, czy nie wracam?

Kochani!

Mam nadzieję, że ktoś jeszcze tu pozostał  i nie będę pisać sama dla siebie. Chcę wrócić i znów pisać. W obecnym momencie mam 4 blogi i wiem, że tego nie uciągnę :). Dlatego chcę połączyć dwa, a mianowicie "Srebrnego Bigla" i "Szpulkę i Szpilkę".

Srebrny Bigiel to oczywiście ten blog. Tutaj prezentowałam swoje prace i nieco przemyśleń na luźne tematy. Teraz chciałabym, aby moje prace były częścią Szpulki i Szpilki.

Szpulka i Szpilka DIY - blog z wszelkiej maści tutorialami i samouczkami (w budowie). Nie wiecie, jak coś zrobić? Zapraszam, pomogę ;).

My Holiday Diet - mój blog o zmaganiach z konkursem "Chudnij z nami 2014". Ten blog będzie istniał dalej po zakończeniu konkursu, ale nie będę na nim publikować notek.

Academical Life to mój najnowszy blog. Jak to jest zostać studentką? Tutaj dowiecie się z pierwszej ręki.

Czy jesteście zgodni, co do połączenia blogów? Kiedy już ruszę z kopyta (a zatrzymuje mnie tylko brak sprzętu, aparat jest zepsuty...), to zaproszę Was na Szpulkę i Szpilkę, i tam nam będzie dobrze, prawda ;)?

4 komentarze:

  1. A nie lepiej Szpulke i Szpilke przeniesc tutaj? Tutaj juz cos jest a tam pusto...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym myślałam, ale wtedy muszę zmienić adres bloga, więc też mało kto po adresie trafi...

      Usuń
    2. Mysle, ze spokojnie znajdziesz wielu czytelnikow a oni znajda Ciebie :)

      Usuń
  2. Jestem za :) Cieszę się że wróciłaś ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz, nawet za słowa (uzasadnionej) krytyki :)