niedziela, 1 września 2013

Przepraszam

Zawiodłam Was, bo zapuściłam bloga. Działo się jednak tak wiele, że uwierzcie - nie miałam nawet chwili wytchnienia.

12 sierpnia wyjechałam na wakacje. Przed wakacjami było tyle spraw do załatwienia... Wynajęcie lokalu na osiemnastkę, przygotowania... Wróciłam 23 sierpnia rano. Tyle spraw! Odebrać dowód, założyć konto bankowe, załatwić kilka innych papierków, póki wakacje. W weekend 24-25 sierpnia odbywały się Pokazy Lotnicze AirShow Radom. Miałam niecały dzień na przygotowanie biżuterii na te dni, gdyż cała impreza odbywa się jakieś 100 m od mojej działki i chciałam coś zarobić na zbliżające się urodziny.

Myślałam, że w poniedziałek znajdę chwilę czasu na cokolwiek, ale też go nie było. W czwartek odbywała się moja druga osiemnastka dla znajomych i młodszych członków rodziny :). Trzeba było kupić dekoracje, zamówić tort, kupić coś ładnego do ubrania, ozdobić salę, zamówić upominki dla gości, zrobić zakupy (głównie napoje i alkohol :).

Jutro rozpoczyna się rok szkolny, mój maturalny. Czasu będzie mniej albo w ogóle. Ale postaram się nie zaniedbać bloga, tak jak to się stało teraz. Mam nadzieję, że uda mi się wstawić zdjęcia z osiemnastki, bo na AirShow nic nie sfotografowałam (przynajmniej nie z mojego stoiska ;). 

A w ramach braku postów bez zdjęć...





P.S. Chciałabym przeprosić również wygranych w Candy - nagrody wyślę w tym tygodniu, przepraszam Was bardzo, ale brak czasu i poniekąd pieniędzy uniemożliwiła mi zrobienie tego wcześniej. Mam nadzieję, że mi wybaczycie... :c

3 komentarze:

  1. No! Juz sie martwilam:) Dobrze, ze wrocilas;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli Cię pocieszę, to matura nie jest taka straszną. :)
    Pozdrawia tegoroczna maturzystka - technikalistka. :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz, nawet za słowa (uzasadnionej) krytyki :)