sobota, 4 maja 2013

Wyróżnienie

Ostatnio zostałam wyróżniona przez Koziolek, za co bardzo jej dziękuję ;). Wypełniam teraz obowiązki należące do mnie po otrzymaniu takiego wyróżnienia ;).



The Versatile Blogger Award. Zasady wyróżnienia:

1. Podziękuj nominującemu blogerowi u niego na blogu.
2. Pokaż nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu.
3. Ujawnij 7 faktów dotyczących samego siebie.
4. Nominuj 7 blogów, które Twoim zdaniem na to zasługują.
5. Poinformuj o tym fakcie autorów nominowanych blogów.


Najpierw 7 faktów o mnie:
1. Panicznie boję się zastrzyków (musi mnie trzymać przynajmniej jedna osoba).
2. Mam nerwicę natręctw (np. muszę dobiec do pokoju szybciej niż zamkną się drzwi do łazienki; to tylko jedna z wielu...)
3. Obecnie się odchudzam (zmieniam nawyki żywieniowa na zdrowsze).
4. Wkurzają mnie Ci, którzy potrafią wszystko wygarnąć mi w internecie, ale nie w świecie realnym.
5. Uwielbiam zwierzęta, szczególnie koty ;).
6. Chciałabym kiedyś wyjechać na wakacje do Paryża...
7....z moim chłopakiem, którego kocham najbardziej pod Słońcem.

Moje nominacje: 
1. Skarbnica Pomysłów
2. Chabrowa Panienka
3. Decomama
4. Miniaturkowo
5. Pejtoon
6. By Martha
7. Jadwiga - Sercem Tworzone

3 komentarze:

  1. Z 4 punktem zgadzam się i ja :)
    Dziękuję za wyróżnienie.
    Postaram się opublikować przy najbliższym poście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez nie cierpie zastrzykow i kocham koty:) Dzieki za odpowiedzi:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam, ze tak długo to trwało, ale post z wyróżnieniem od Ciebie ukaże się z samego ranka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz, nawet za słowa (uzasadnionej) krytyki :)