sobota, 27 kwietnia 2013

Łapiecie?

Przepraszam, że trochę opuściłam się w pisaniu postów, ale ostatnio byłam tak zmęczona, że zdarzyło mi się nawet zasnąć przed laptopem (chciałam jeszcze sprawdzić pocztę i nie udało mi się ;).

Ale w ramach wynagrodzenia mam dla Was mały konkurs - tak jak mówiłam, wynagradzam wierne mojemu blogowi osoby ;).

Ponieważ zbliżamy się do 1000 wyświetleń, to konkurs będzie polegał na łapaniu licznika ;).

Zasady konkursu:

1. Jeśli wejdziesz na mojego bloga i zobaczysz, że na moim liczniku pojawiła się liczba 990, 999 lub 1000, robisz screena (musi widoczna być data i godzina; jeśli masz starszy system operacyjny, najedź kursorem na godzinę tak, aby ukazało się data).

2. Zapisujesz go i wysyłasz go na adres: srebrnybigiel@onet.pl (w temacie wiadomości wpisz Łapanie licznika).

3. W treści wiadomości napisz swój adres, na który wyślę nagrody :).


I oczywiście najbardziej Was interesujące nagrody:

Za złapanie licznika na 990 i 999 wyświetleniu - komplet biżuterii (kolczyki + bransoletka; w kolorze czarnym)

Za złapanie licznika na 1000 wyświetleniu MEGA ZESTAW BIŻUTERII I PRZYDASI (decoupage, scrapbooking, biżuteryjne). Postaram się dopasować go pod kątem zwycięzcy (np. kolory biżuterii), ale niczego nie obiecuję, bo mogę po prostu nie sprostać Waszym wymaganiom ;).

Przepraszam za brak zdjęć nagród, ale gdzieś posiałam aparat. Jak go tylko znajdę, opublikuję zdjęcia kompletów biżuterii (Główna Nagroda pozostanie niespodzianką ;).

Jeszcze jedno. Prosiłabym bardzo osoby, które brały udział w poprzednim konkursie (ze zgadywaniem, co jest na zdjęciu), aby dały szansę kolejnym osobom na wygraną ;). Uważam, że to sprawiedliwe podejście i mam nadzieję, że nikogo tym nie urażę. Tak postanawiam robić we wszystkich moich konkursach (pomijając Candy, tam decyduje losowanie), ale będę o tym przypominać ;).

Życzę Wam szczęścia, kochani! Zaglądajcie tu często!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy komentarz, nawet za słowa (uzasadnionej) krytyki :)